Home > Vertaalde blogs > 19-10-2007

19-10-2007


Hey iedereen,

Ik weet het enkele ogenblikken is geweest aangezien ik mijn blog bijwerkte, maar ik ben zo bezig geweest. Hier is een niet te korte recapitulatie van mijn zomer:

De afgelopen maanden hebben langs gevlogen en ik weet niet waar de zomer ging. Eerst van, geschommeld weekend Ned/Shred in Juni! Ik heb dergelijke groot terugkoppel van iedereen op de speciale Ned finale en Shredderman Regels gekregen dat ik word gevloerd. Dankuwel voor het letten van en het genieten van van op beide movies….het beloont wanneer de ventilators u tegenhouden en u vertellen hoeveel zij van uw werk genoten en zo dat zij steeds weer op beide movies en nog lach letten. Het is een ontzagwekkend gevoel en het is waarom ik doe wat ik, en liefde het doe. Zo dank, dank, dank voor het zijn dergelijke grote ventilators! En controleer sommige van mijn achter-de-scène pics op mijn fotopagina. Het gerucht heeft het een gevolg Shredderman waarwordt gewerkt aan, en zal grappiger en gek zijn aangezien ik krijg om Nolan Byrd als geheime superhero opnieuw te spelen.  Ik zal u gepost houden wanneer ik welomlijnd iets ken.

Ik heb sommige gebeurtenissen deze zomer gedaan u zou kunnen denken koel zijn.  Ik meldde me in Elizabeth Glazer Pediatric Aids Carnival in Brentwood in Juni aan. Het is zulk een goede oorzaak en heft zo veel geld voor pediatrisch hulponderzoek dat op het een voorrecht dat om moet worden verzocht deel te nemen is. Ik werkte opnieuw de cabine van de bushelmand dit jaar, dit keer met Larry Joe Campbell, toont Andy op volgens Jim, die een ontploffing om was te hangen met. Ik kreeg om sommige van mijn oude acterenknoppen daar in te halen wie ik zelden ertoe breng om anymore als BLEU Vanessa Hudgens te zien, Ashley Tisdale en Corbin. Het koelst van allen ontmoette Zachary Quinto, die Sylar op Helden, één van mijn favoriete shows speelt.  Ik bracht mijn camera niet zodat heb ik geen pics voor u, hoewel iemand een Polaroid van me met Zachary voor mijn persoonlijk fotoalbum nam. Ik was zo psyched! Ik was een gast bij 16de de verjaardagspartij van Mitchel Musso die bij een club in Hollywood wordt gehouden. De band van zijn broerMetselaar (Metro Post) speelde (zij zijn werkelijk goed!) en wij allen hadden een ontploffing. Het kewl- tijdschrift behandelde de gebeurtenis en kreeg één of andere gekke dekking van mijn zeer speciale dansbewegingen. U kunt het zich in kewlmag.com controleren. Ik ging ook naar Aly en AJ verjaardag bash die eigenlijk was filmed door MTV. Zij zijn beide koele meisjes, was het pret om deel van hun viering uit te maken. Ik ontving ook een „Amerikaans Idool“ als het zingen van concurrentie voor jonge geitjes de aangezet door Hollywood Launch bij   Het stadiumrecht van Citywalk van het algemene begrip overdwars van de Koffie HardRock.  Het was zodat veel pret die met het publiek en contestants in wisselwerking staat, en het talent was unbelievable.

Ik kreeg om in 2 van de competities die van Slimeball te concurreren van Nickelodeon op Vrijdag nachten luchten. Mijn eerste wedstrijd was het Vrijgegeven Team van Ned (me, Daniel Curtis Lee (Koekje) en Christian Serratos (Suzy Crabgrass) tegenover gegoten Unfabulous (Malese Jow, Raja Fenske en Chelsea Tavares).  Het team van Ned schopte uiteinde dat een verbazende prestatieoorzaak was die wij buiten in 105 graadhitte filmed zonder schaduw. De enige mensen heter dan ons waren de jonge geitjes in het publiek, uit zittend op metaalbleachers in de afstraffingszon. Het was schroeiend. Brutaal maar ton pret. Wij allen kregen een slimey knoeien, totaal groen, en kregen ton van oefening. Die gelijke die op 6 wordt gelucht Juli. Volgende ik deed was me tegenover de Jongen van de Oogst. Geen wedstrijd, recht?? Om aan de concurrentie Tony toe te voegen nam de Havik draaien die op elk van onze teams en dan op allebei van onze teams tezelfdertijd spelen. Tony is gekke concurrerend en ik ben trots om te zeggen dat ik dat gelijke ook won.  Controleer mijn pic van de slimey post-concurrentie op mijn fotopagina met Tony en Pickboy.   Ewww!! Het was zo veel pret om te ontspruiten dat ik hoop u kunt vertellen hoeveel pret wij hadden wanneer u op het let.

Ik ging ook naar sommige gedenkwaardig overleg. Ik zag Doll van Goo Goo bij het Griekse Theater met mijn papa voor de Dag van de Vader. Geopende vuurtoren en beide geschommelde banden. Mijn vriend Ryan Buccino bezocht van Atlanta en wij zagen Decemberists, die door La Philharmonic, bij de Kom Hollywood wordt gesteund.  Zulk een goed toont! Zij zijn één van mijn favoriete banden en waren nog beter in overleg. Andrew Bird en Band van Paarden opende voor hen en verbaasde openingshandelingen.  Het was mijn eerste keer aan de Kom Hollywood en dat trefpunt is ongelooflijk. Ik kan niet wachten terug te gaan en meer shows te vangen. Één van de kerels mede-schrijf ik sommige liederen met voor mijn debuutalbum Graham Fink is. Hij ziet uit op de band van La het Overzicht en wij vingen zijn band tonen bij Troubadour op Zonsondergang. Het was werkelijk koel om hem te zien na enkel het werken presteren met hem in de studio. Zijn stem is ontzagwekkend!

Één van de koelste dingen heb ik deze zomer ben ga naar de Toevlucht Atlantis in de Bahamas gedaan. Nickelodeon verzond me naar film daar Atlantis Squarepantis Speciaal met Tom Kenney (hij is de stem van spongebob) en speelt Fragmentarisch ook de Piraat.  Wij filmed een onderwaterbespreking tonen in één van de aquariums van Atlantis. (Controleer sommige pics op mijn fotopagina) wij waren werkelijk gelukkig aangezien Tom en ik de enige entertainers, buiten Penn van de tovenaar en de Teller, aan ooit film in het aquarium ben. Michele Wiltshire, het hoofd van vermaak voor Atlantis, maakte het allen mogelijk en nam werkelijk goede zorg van ons.  Wij waren 15 voet onderwater in het aquarium met stingrays, haaien, adelaarsstralen, en ton vissen die zwemmen rondom ons. Het was een weinig eng, maar ik had een ontploffing! U kunt het op Inkeping in November vangen wanneer Spongebob speciale „Atlantis Squarepantis“ premieres. 

De dag nadat ik van Atlantis terugkeerde, filmed ik de Krachtmeting van de Beroemdheid van de Inkeping bij een Dude Boerderij in Canion Topanga. Het was me versus Lil JJ. Wij moesten in cowboycompetities concurreren; scheppend mest, die vee, en paardrijden roping. Een gehele nieuwe ervaring voor me aangezien ik nooit op een paard voordien was geweest. Giddyap! U zult het op Inkeping moeten controleren om te zien welke van ons de betere cowboy was.

Ik heb elk van mijn zomer doorgebracht mede-schrijft en het registreren liedmanifestaties zodat zullen wij overvloed van liederen om van voor mijn album hebben te kiezen. De Kers van Jolene bij Universele Verslagen heeft me omhoog met zo vele begaafde schrijvers/producenten die al zo kou en verwezenlijkt zijn vastgehaakt, heb ik een ton geleerd en het is een ontploffing geweest! Één van mijn manifestatieliederen, „Superhero,“ is inbegrepen op Shredderman movie van Regels dvd dat in de loop van de maand zal worden bevrijd. Ik kan niet wachten om te krijgen om mijn liederen te reizen en te spelen levend voor een zijn publiek, wat me gemotiveerd houdt wanneer ik een dag enkel koelen en wil weg vergen. Ik kreeg om een paar keer te surfen deze zomer, niet veel, maar beter dan niets. Mobiele de verhoging ontving werkelijk een barbecue van het pretstrand in Juli bij het Huis Polaroid in Malibu en ik hoopte om sommige golven met pros Billabong, Cass en Jason daar te vangen, maar de branding was vrij onbestaand. Wij werden onderhouden door Macy Gray DJ’ ing zodat koel was.  Mijn mom was opgewonden om Serena Williams bij bbq te ontmoeten aangezien zij een reusachtige tennisfan is.  Someday die ik heb willen om net bij het strand leven zodat ik kan elke dag surfen.
Groetjes Devon

Categorieën:Vertaalde blogs
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

