Home > Vertaalde blogs > 16-06-2008

16-06-2008


Juni, 2008

Zo, waar heb ik dit jaar al gedaan ? Het werken als gek aan mijn album. Mijn label, Universal Music, steunt mijn inspanning om elk van mijn eigen liederen mede-te schrijven en het is zulk een muzikale het leren ervaring voor me geweest, maar het is ook geweest uiterst tijdrovend. Ik krijg de kans om met allerlei verschillende begaafde songwriters te schrijven, zowel de muziek als de lyrische gedichten, en elk lied heeft zijn eigen verhaal en stijl.  Na een jaar van het harde werk, begin ik nu net om mijn beste liederen te schrijven, en kan niet wachten om hen met u te delen. Ik ben definitief in de studio snijdend de eerste twee liederen voor het album, terwijl het voortdurend tezelfdertijd te schrijven. Een aantal van de meest recente mensen ik schrijf met zijn Bes Tim Myers (vroeger met Één Republiek), Xandy en Wally Gagel, Shelly Piken, Julian Weide Bunetta, Jonny en Charlie Midnight, en Adam Conway. U kunt mijn muziek myspace pagina (die ik ook bij het bijwerken) werk in www.myspace.com/devonwerkheisermusic controleren.    

 Ik had een ontploffing die bij Toekenning de van dit jaar van de Keus van Jonge geitjes op Nickelodeon voorstelt. Mijn mede-presentator was mooie en werkelijk aardige Jennifer Love Hewitt, en het was koel gevend Chris Brown zijn oranje blimp voor favoriete mannelijke zanger. Wij allen hadden een ontploffing bij afterparty, controleren de fotopagina wat „achter de scène“ pics van de partij. Ik kreeg om veel mijn Nickelodeon vrienden… Josh in te halen meer pik, de Klok van de Mannetjeseend, Lelie Collins, Christopher en Kyle Massey, JJ, Charmeur, Christian Serratos, de Rechtvaardigheid van Victoria, J Boogie, Pickboy en ton. Ik ondertekende een ontwikkeling behandel Nickelodeon voor hen om bij het creëren van een nevenprodukt voor Ned te werken om naar middelbare school te gaan. Het is het lopend werk en wij zullen in het volgende paar van maanden weten of krijgt het greenlit. Ik ben ook slated aan film een onafhankelijke film later op het jaar met een adellijke titel Wild Michigan dat in het oude westen wordt geplaatst.

Mijn favoriete liefdadigheid, de Stichting van de Kinderen van Starbright van het Sterrelicht, had hun jaarlijks fundraiserfeest bij Beverly Hilton in Maart en mijn familie die met me wordt bijgewoond. BLEU van Corbin (een goede vriend van mijn zuster) ontving de gebeurtenis van dit jaar en ik kreeg om uit in de jonge geitjeszitkamer met mijn vrijwilligersvrienden zoals Kyle Massey, Kay Panabaker, Kristy Frank, Rob Pinkston, Aria Wallace, enz. te hangen. In Januari, vloog ik aan de Stad van New York om één van de ziekenhuizen te bezoeken waar het Sterrelicht een pretcentrum handhaaft (videogokkenmateriaal en zitkamer voor de jonge geitjes om een plaats te hebben om en wat pret te hebben tijdens hun uitgebreide het ziekenhuisverblijven te gaan.)  Ik bevorderde de campagne van het aftrapSterrelicht om voor de welke ziekenhuizen te stemmen de pretcentra dit jaar en zoals altijd am in ontzag van de het vechten geest van deze jonge geitjes zullen worden. Als u meer over Sterrelicht wilt leren of schenken om de stichting te bevorderen, controleer hen in www.starlight.org.

Mijn vriend Kaza Kingsley beëindigde haar derde boek in de reeks van Erec Rex en het is beste nog. Nogmaals kreeg ik om het manuscript te lezen alvorens het werd gepubliceerd (hoe koel dat) is en schrijf een citaat voor het boekomslag.  Het heeft Erec Rex, het Onderzoek naar Waarheid geroepen, en ik adviseer het hoogst. Controleer de website van Kaza en haar boeken in http://www.erecrex.com.

Enkel vorig weekend was ik een model voor de tweede keer voor Manier met een Hartstocht, hield een fundraiser voor Kamp Ronald McDonald bij de Studio’s van de Vos, een andere reallygreatliefdadigheid. Ik liep de baan in twee koele uitrustingen van Branding Val en schommelde wat ontzagwekkende juwelen (een diamant encrusted schedelhalsband) die door Layna Friedman van Juweliers Friedman van Beverly Hills worden ontworpen. Zij ontwerpt ook de de juweleninzameling van de Rotsen van Barbie die in de show door Kay Panabaker, Melise Jow, Erin Schuurmachines, enz. wordt gemodelleerd. Deze gebeurtenis heft geld op om jonge geitjes met kanker naar de zomerkamp te verzenden en staat hen toe om een ervaring van de pretzomer met andere jonge geitjes te hebben die door het zelfde ding samen met hun families gaan, en ik ben altijd blij uit te helpen in elk geval ik kan.

Vorige week bezocht ik de Basisschool van Kelso in Inglewood, CA om aan de jonge geitjes te spreken en aan hen als deel van de (de Stichting van de Hoop van Stephanie Starks) Beroemdheid Gelezen hardop Reis te lezen SSHF. Kelso is gezien als een voorname school en de jonge geitjes waren zo slim en gedroegen zich goed. Ik kreeg om aan alle studenten bij een lezingsverzameling eerste te spreken die dan aan geselecteerde studenten van rangen k-5 wordt gelezen. Shelia Starks leidt omhoog deze ontzagwekkende liefdadigheid die geletterdheid bevordert en elke student in Kelso 4 boeken elk van de stichting werd gegeven, die vrij groot is. Mijn costar Koekje van Ned (Daniel Curtis Lee) werkt ook een partij met deze stichting en wij hopen om op een nationale beroemdheidsreis in de herfst samen te gaan.

Voor pret, kreeg ik om naar alle 3 dagen van het overleg te gaan Coachella dit jaar in Indio, CA. Ik heb de afgelopen verscheidene jaren tijdens het overleg moeten werken, zodat is dit de eerste keer ik om voor het gehele weekend kreeg te gaan. Ik ging met mijn vrienden trok, Tom en Brody in een rv dat een avontuur op zichzelf was. Mijn zuster Vanessa stootte op ons daar, zodat deed Carlie Casey (Meanie Missy van Ned) en haar zuster Siera en wij kwamen bossen van mensen tegen die wij van La hebben gekend. Het was het beste overleg ik ooit ben geweest aan maar mijn favoriete banden waren Raconteurs (Jack White was ongelooflijke onstage), Jack Johnson en, beste van allen, Roger Waters.

Laatste nieuwtje, besliste ik mijn haar voor de zomer te snijden. Ik heb sommige nieuwe pics met mijn korter „“ opgezet. Mijn haar groeit zo snel dat ik het moet gesneden krijgen elke weinig weken maar de verandering is goed zodat geniet van ik hebbend minder haar voor de zomer en het is absoluut koeler wanneer het weer heet is. Minder haar in mijn ogen wanneer ik surf!

Ik zal proberen om mijn blog vaker bij te werken maar kan geen beloften maken. De zomer is hier, leid ik terug naar Atlanta voor een paar dagen toen aan St. Thomas met mijn familie voor een veelgevraagde vakantie. Ik blijf aan mijn muziek werken en kan niet op u wachten om mijn liederen te horen wanneer mijn album later op het jaar daalt.      

groetjes,
Devon

Categorieën:Vertaalde blogs
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

