Avatars


Hey iedereen!

photobucketKort geleden werd mijn account geblokkeerd op Photobucket, ik heb hierbij gemaild naar de support omdat ik weet dat ik niets mis had gedaan. Binnen de 5 min. had ik een mailtje terug met daarin dat ik de regels had overtreden. Ik vroeg toen welke regel(s) ik overtreden had, maar ondertussen nog steeds geen antwoord. ALLE avatars van 4 jaar oud tot een paar maand. geleden stonden er op. Ik heb nog steeds mijn account nog niet terug.

Ik ben nu terug gemotiveerd om opnieuw te beginnen met het maken van avatars, en jullie mogen de komende dagen dan ook een pagina in het hoofdmenu verwachten met avatars. Ik hoop er zo’n 25 te kunnen maken tegen het einde van de week.

Ook is nu heel het seizoen 1 vertaald, en 1 songtekst ‘Superhero’. Er was echt veel werk aan en ik hoop dus ook dat jullie dit niet zomaar gaan kopieren, en plakken op jullie eigen website.
Voor iedereen die niet weet hoe lang dit duurt, wel doe het maar eens zelf, of beter probeer het eens. Inderdaad Engels verstaan is simpel, maar het ook juist kunnen vertalen en schrijven is heel wat anders!
De tips zijn vooral veel werk, het zijn er zoo veel! En het duurt toch wel 3 kwartier per seizoen.

Ook kunnen jullie vanaf nu alles kwijt; verhalen, foto’s, interessante links, gedichten ,…
op het e-mailadres nedssurvivalgids@hotmail.com .

Dan wil ik nog even peilen, over wat jullie denken van een forum over Ned’s Survivalgids.

Poll:

Categorieën:Informatieve berichten
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

