Home > Informatieve berichten > Nieuwe video!

Nieuwe video!


Waar ben ik gebleven!

Een hele lange tijd niets gepost lijkt me, laatste post was 16/05. De moeite om nog eens een nieuwe video te maken. Dit keer wel met Adobe Premier Pro CS4, een professioneel video-editing programma.
Ik heb er zo’n 3 uur aan gezeten, het was nieuw, en al die effecten enzo. Ik was echt gelukkig toen het af was. 🙂

Voor ik het vergeet, de link naar de clip is: http://www.youtube.com/watch?v=LmltDuDGhTU, gebaseerd op de song So it goes van Devon Werkheiser, die tevens ook te beluisteren is via www.devonwerkheiser.tk.
Ook ben ik nog druk bezig met het spel, maar de examens komen er weer aan, en ik heb nogal een druk leven hé.

Dit was het alweer,
Het NedsSurvivalgids-Blogteam

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

