Home > Informatieve berichten > [Myspace] Vertaling blog 01/06/09′

[Myspace] Vertaling blog 01/06/09′


Hallo iedereen

1 juni, en dit weekend was ‘The Give Back’ geweldig! Het was een goede show en ik wil iedereen bedanken die aanwezig was in de show. Er zijn enkele videos van publieke leden gepost, dus ga ze bekijken. Kijk ook naar mijn Youtube kanaal en abonneer, werkingitout. Ik wil zodra videos van The Give Back uploaden. En natuurlijk andere videos. De zomer is hier en het is tijd voor mij om enkele nieuwe liedjes te schrijven voor ik naar Kenya ga voor een week in juli. Ik denk er ook aan om naar Europa te gaan deze zomer en enkele concerts houden. Ik kan niet wachten!

Groetjes

Origineel: http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=253381828&blogId=492468385

Categorieën:Informatieve berichten
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

