Home > Informatieve berichten > Devonwerkheiser.com wordt geupdate

Devonwerkheiser.com wordt geupdate


Eindelijk!

De website van Devon wordt geupdate, hier zat ik (en vele anderen) al lang op te wachten. Ik verwacht er persoonlijk veel van. Hopelijk een vernieuwing van de foto’s en de biografie… ;
Voor diegenen die het adres van Devon niet weten; www.devonwerkheiser.com . Ik raad jullie aan om de komende dagen zeker een kijkje te nemen. Natuurlijk zal ik jullie ook op de hoogte houden via de blog. Maar helaas niet real-time. Ik heb niet al te veel vrije tijd, en het is op dit moment nogal druk met examens enzo.

Ik kijk er al naar uit !
Robin S. namens het NedsSurvivalgids-Blogteam

underconstruction

Categorieën:Informatieve berichten
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

